Jan 16, 2009

A Story of IID'09






Syukur pada Allah atas segala kesempatan ini...It's all En Hisham...Terima kasih En Hisham sebab ajak saya untuk join group ni..(keje yang tak seberapa)..seronok sangat...bila dengar pengumuman dia kata "kite ke uitm johor" ..masa tu saya dah rasa seronok..en hisham menang dalam hati saya..yela..en hisham je yang masuk kali ni dr johor (hopefully ramai after this..jom kite masuk iid10) tapi berdebar produk mana yang akan menang gold sebab en hisham masuk 4 produk...so booth 291 yang menang..takpe at least we all try..it's good the first try to get bronze...but sad that your dream not come true en hisham...(a very sorry)
whatever...CONGRATS!!!!!!!!!!!!!!!!


4 comments:

Anonymous said...

tahniah 4 juta kali...kejayaan akan lebih bermakna kalau kita berusaha bersungguh-sungguh... bukan semua orang ada bakat yang istimewa dan kreatif..tahniah kepada semua yang terlibat...

HishamMB said...

Salam.

Shidah, saya juga berterima kasih banyak2 kerana sudi turut serta dalam kumpulan inovasi yang dah lama saya impi2kan untuk dilahirkan di UiTMJ. Saya sangat2 berharap Shidah dan rakan2 tidak kecewa dengan bronze dlm IID kali ini, jadikanlah ia satu pencucuh semangat utk terus berinovasi dan setia dengan IID pada tahun2 akan datang. Yang penting bukanlah medal tu, tapi inovasi yang dihasilkan. Berjaya berinovasi itu sendiri sudah satu kejayaan yang sangat manis buat saya, kita perlu terus gilap inovasi yang telah kita hasilkan supaya nanti ia akan matang dan berjaya akhirnya diterima oleh akademia dan industri.

Terima kasih atas semangat berpasukan dan usaha bersungguh2 yang Shidah dan rakan2 berikan... Saya sangat gembira dengan komitmen kalian. Kita teruskan perjuangan ini utk IID akan datang, Insya-ALLAH...

Rohadatul Aisy said...

Insya Allah..saya berdoa semoga akan terus berusaha untuk mencipta inovasi yg lbh baik lagi...gambar en hisham takde kat sini sbb gambar ni dr handphone saya...

Saya said...

Tahniah En Hisham, Shidah dan yg lainnye...boleh la ajar saya pulak..camna nak masuk IID nie...best je bila tengok kawan2 berjaya...kita pun nak coba jugak...boleh ajar kan Shidah?